Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Elisa Crew - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Elisa Crew - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: elisaboot

Blijf op de hoogte en volg Elisa

30 Oktober 2011 | Spanje, Las Palmas de Gran Canaria

We zijn inmiidels minder dan 21 dagen voor het vertrek in Las Palmas. De Elisa crew is bezig met de laatste voorbereidingen. De eerste pakken Koopmans zijn al in Las Palmas gearriveerd. 25 pakken Koopmans zorgen ervoor dat we iedere dag vers brood hebben. Voor ontbijt en avondeten. Warm eten willen we 's middags doen, vooral omdat we dan licht hebben.
Vrijdag 4 november hebben Anneke en Tom de rest van de crew uitgenodigd voor een captain's dinner.
In St. Lucia zullen Anneke (de vrouw van Tom) en Mannetje (zijn hond) ons verwelkomen. Zij gaan dan een paar maanden met de Elisa door het Caribisch gebied varen.