Elisa bezig met bevoorrading in Las Palmas - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Elisa Crew - WaarBenJij.nu Elisa bezig met bevoorrading in Las Palmas - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Elisa Crew - WaarBenJij.nu

Elisa bezig met bevoorrading in Las Palmas

Door: elisaboot

Blijf op de hoogte en volg Elisa

17 November 2011 | Spanje, Las Palmas de Gran Canaria

Elisa is door de ARC goedgekeurd voor de oversteek. We varen onder nummer 95 (kijk dan op www.worldcruising.com/arc en dan de fleetviewer. De irridium tracker geeft vanaf morgen om de drie uur de positie van Elisa aan.
6 winkelwagentjes aan boodschappen zijn inmiddels aan boord. Voor EUR 1061 in totaal. Morgen komt de dranken leverancier met o.a. 200 flessen drinkwater, 300 blikjes fris, een beperkt aantal flessen wijn en blikjes bier en sapjes voor nog eens EUR 500. Ook de slager komt nog langs met voor EUR 200 diepgevroren vlees. We zijn er dus bijna klaar voor.
Nu nog de computer onder controle krijgen en dan staan er binnenkort ook weer foto's of films van alles op de site. Om 6 uur hebben we een kennismaking met de andere Nederlanders op de Geronimo (ook een prachtige Swan 61).

• 18 November 2011 - 18:34

Anneke:

Lieve stoere zeilers,

Het ziet er allemaal goed uit.
    Nog even genieten van de vaste grond onder de voeten en dan gaan met die banaan!
    Veel zicht op dolfijnen en walvissen toegewenst!!
    Dikke knuffel en ga voor de hoofdprijs!!!
    Liefs,
    Anneke

• 20 November 2011 - 21:33

Femke & Peter:

Ha Tom, Jeroen en overige bemanning,

Als het goed is zijn jullie nu onderweg! Leef met jullie mee en ben een beetje jaloers, wetend hoe heerlijk het leven op zee is! Geniet van de mooie zonsop- en ondergangen, de verse vis, de wind door je haren, het zout op je huid en sterkte met windstiltes, verschillen van inzichten, hondewachten en de trek in bijvoorbeeld een lekker patatje oorlog.

Wij wachten op jullie in de Carieb!

• 21 November 2011 - 10:57

Lummy Paulson:

lieve stoere buurman Tom,
    wens jou en je bemanning een goede mooie, interessante vaart en een behouden aankomst over 3 weken. Carpe diem!!!!!
    Al het goede voor de Elisa en zijn bewoners. Liefs L.

• 21 November 2011 - 13:33

Annelies Binder:

Leuk ik kan jullie volgen op de site van worldcruising.com/arc had dat ff verteld Oscar! Het gaat jullie goed. groetjes! Ma

• 22 November 2011 - 02:11

Annelies Binder:

ik kon niet slapen en dus maar weer even kijken waar jullie je bevinden en kijk zomaar 23 plaatsen opgeschoven! Ga zo voort ! groetjes en wij zeggen houdoe!

• 22 November 2011 - 19:34

Annelies Binder:

Zo jullie zijn wel aan een inhaalrace bezig! Hebben jullie daarom geen tijd om reisverslag te doen ? Ik zit er naar te snakken! Groetjes en vaar wel!

• 22 November 2011 - 20:41

Anneke:

Hallo Thuisblijvers,
    Hier een kort berichtje.
    Elisa en haar mannen gaan als een dolle. Om 20.00 uur vandaag zijn ze beland op nr. 3 van hun groep B. Volgens mij komen ze van 12. Ze varen een prachtige rechte koers met een goede snelheid. Heb Tom vandaag even gesproken. Ze hebben het fijn en goed met elkaar, zien dolfijnen rond de boot. De berichten blijven wat achter omdat de SSB (kort golf) nog niet optimaal werkt. Ze varen midden tussen de nummers 1 van groep F B C en A. Dus volgens onze helden doen het heel goed. Slaap lekker allemaal....Anneke

• 24 Maart 2013 - 17:24

Piet Helmhout:

Hallo Tom en Anneke,

I.v.m. de 50e verjaardag van Sasja willen we graag in kontakt komen met jullie.

Wij verzoeken jullie om te bellen naar telnr: 06-50986215 of per e-mail p.helmhout@gmail.com

Groeten.

Piet Luuk Helmhout