Jeroen Groenwoud - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Elisa Crew - WaarBenJij.nu Jeroen Groenwoud - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Elisa Crew - WaarBenJij.nu

Jeroen Groenwoud

Door: elisaboot

Blijf op de hoogte en volg Elisa

15 November 2011 | Spanje, Las Palmas de Gran Canaria

43 jaar
Zeilt standaard op zijn Bubbels 1010 een Waarschip 1010. Wil in de toekomst met de 1010 de oceaan oversteken maar gaat nu eerst ervaring op doen op de Nordia 54 van Tom Hoog. Jeroen kijkt erg uit naar zijn eerste ocean crossing en is verheugd om dat samen te doen met Fisherman Oscar, master Bojan, Arti
Burney en King Tom.

In het dagelijks leven is Jeroen vader van Divi (14) en Lisa (12) en
echtgenoot van Farida. Jeroen doceert economie op hogeschool Inholland en het Cygnus gymnasium. Er is diepe dankbaarheid dat beide scholen en het gezin hem de kans geven deze reis te ondernemen.

  • 15 November 2011 - 17:18

    Ad Eijk:

    Ik hoop veel te gaan mee beleven(lezen).

    Ad Eijk

  • 16 November 2011 - 00:15

    Diederik:

    Heb plezier en mooie momenten en vertel me erover wanneer je terug bent en maak me jaloers... Love you, broeder.

    Varen
    Ik vouw een boot
    van wit papier,
    ik maak een zeil
    van wind.

    Dan vaar ik weg
    door water - wier
    en niemand die me vindt.

    Ik heb een droom
    die neem ik mee
    een droom van
    zoute zee.

    Alleen de vogels
    om me heen
    die mogen
    met me mee.

    Johanna Kruit

  • 17 November 2011 - 09:28

    Boy:

    Wij wensen de volledige bemanning van de Elisaboot een mooie reis- en behouden vaart toe. Veel geluk en warme groet,
    Ans, Frans, Farida, Divi en Lisa Groenewoud

  • 19 November 2011 - 18:31

    Divi En Lisa :

    hai lieve papm,

    Goede reis morgen,dat wordt een leuk avontuur!!! Veel liefs en de groetjes van ons allemaal.xxx divi en Lisa

    Lieve Jeroen, have fun! We love you! Faida


  • 21 November 2011 - 07:26

    Brenda Ubels:

    Have fun Jeroen & crew!!!
    X Brenda

  • 23 November 2011 - 23:24

    Boy:

    Boyke, Met tranen in onze ogen hebben we via youtube jullie start gezien. Verbijsterd en trots zitten we voortdurend achter de iMac op zoek naar Elisa die als FC Barcelona onder de zeilboten, technisch en supersnel de race is begonnen. Het is nu middernacht en zie de update van 23/11 20.00 uur. Van positie 17 en 135 is het nu al resp. 2 en 39. Wat een snelheid. Geweldig!! Blijf de crew verwennen met je culinaire specialiteiten en bovenal geniet. Moems en je vader.

  • 24 November 2011 - 12:22

    Farida Groenewoud:

    He schatje,
    Jullie staan momenteel 2e(klasse B) en 43e van alle schepen!! Dit is echt te gek om te volgen. Geniet en maak je niet druk om het thuisfront want dat gaat allemaal goed zonder springende dolfijnen om ons heen!
    Kus, Farida, Divi en Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisa

het ARC Elisa team met van links naar rechts: Oscar, Tom, Burney, Bojan en Jeroen

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1687
Totaal aantal bezoekers 150649

Voorgaande reizen:

16 November 2011 - 15 December 2011

ARC 2011 Atlantische oversteek

Landen bezocht: