Captains dinner - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Elisa Crew - WaarBenJij.nu Captains dinner - Reisverslag uit Las Palmas de Gran Canaria, Spanje van Elisa Crew - WaarBenJij.nu

Captains dinner

Door: elisaboot

Blijf op de hoogte en volg Elisa

06 November 2011 | Spanje, Las Palmas de Gran Canaria

Vrijdagavond hebben Tom en Anneke een heerlijk dinner georganiseerd voor vrienden en de bemanningsleden van de boot. Dit dinner bestond uit echt zeemanseten als spek, capucijners, stroop, sla en heerlijke aardappeltjes. Tom trad op als piraat Hoog en speelde het deuntje, My Burney is over the oceaan op zijn saxofoon.
Een gezellige en hartelijke avond waar op zee nog even goed op geteerd kan worden.
De komende weken zal de bemanning één voor één aankomen op Las Palmas.

  • 08 November 2011 - 10:28

    Sjors Boelaars:

    Beste heer Hoog,
    Met veel plezier heb ik uw verslagen en voorbereidingen op de ARC gelezen. Ik zelf zal ook deelnemen aan de ARC. Op de Geronimo, een Swan 65.1. Fijn dat jullie al in Las Palmas liggen, de Geronimo is wat vertraagd door het stevige weer in de straat van Gibraltar afgelopen dagen en zal waarschijnlijk pas de 14e aankomen.

    Los van het feit dat het ons erg leuk lijkt voor vertrek een borrel te drinken met de Nederlandse deelnemers heb ik een vraag aan u. Ik ben op zoek naar een lift met wie ik na de finish in St Lucia verder zou kunnen varen richting Curacao, Colombia of Panama. Ik ga nog reizen in Colombia, en zeilend daar belanden is uiteraard leuker dan het vliegtuig nemen. Het plan is om rond kerst in Colombia te zijn. Gaat u misschien die richting op of kent u iemand die die kant op gaat aan wie u mijn vraag zou kunnen doorsturen?

    Ik houd mij aanbevolen als u iets hoort.

    In ieder geval tot op de kade in Las Palmas.

    Met vriendelijke groet,

    Sjors Boelaars

    Kort mijn gegevens:

    Name: Sjors Boelaars
    Phone: +31-652173764
    Email: sjors.boelaars@gmail.com
    ARC vessel: Geronimo (Swan 65.1)
    Age: 24
    Occupation: student philosophy (MA)
    Sail experience: +/- 3000 nm and regatta, flotilla skipper
    Plan: Looking for a boat to continue to Colombia, Curacao or Panama before Christmas after finishing ARC 2011. Willing to share in living costs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisa

het ARC Elisa team met van links naar rechts: Oscar, Tom, Burney, Bojan en Jeroen

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 918
Totaal aantal bezoekers 150649

Voorgaande reizen:

16 November 2011 - 15 December 2011

ARC 2011 Atlantische oversteek

Landen bezocht: